Jarig?

Super last
minute

twitter

vroegboek
Korting

SMS mij!
Hotel zoeken
1. Hoe kan ik zoeken naar beschikbare hotels?
Door op de beginpagina te klikken op 'zoeken en boeken'.
2. Hoe kan ik zoeken naar hotels met een bepaalde faciliteit?
U kunt nu, als u een hotel heeft gevonden, de faciliteiten zien als u klikt op één van de gevonden hotels.
3. Waar vind ik contactgegevens van het hotel?
U kunt het postadres, e-mailadres en telefoonnummer van het hotel op de hotelpagina vinden. Deze staan ook op het reserveringsformulier dat u binnenkrijgt na uw reservering.
4. Waar vind ik een routebeschrijving naar het hotel?
U kunt bij boeking de optie aanklikken om een routekaart via e-mail te krijgen. Deze routebeschrijving staat ook op de pagina van het hotel.
   
Kamerinformatie
5. Wat is het verschil tussen een Tweepersoonskamer en een Twinkamer?
Een Tweepersoonskamer heeft één tweepersoonsbed. Een Twinkamer heeft twee éénpersoonsbedden.
6. We hebben twee kleine kinderen bij ons, is het mogelijk extra bedden in de kamer te laten plaatsen?
We adviseren u hiervoor de informatiepagina van het hotel te raadplegen, een e-mail te sturen naar het hotel of bij reservering uw vraag bij 'opmerkingen' plaatsen.
   
Prijzen
7. Zijn de prijzen op uw website per persoon of per kamer?
Tenzij anders vermeld, zijn alle prijzen op de Freebookings.nl website per kamer per nacht.
8. Moet ik reserveringskosten betalen?
Nee, wanneer u via Freebookings.nl een kamer boekt betaalt u geen reserveringskosten.
9. Is ontbijt bij de kamerprijs inbegrepen?
Vaak is de kamerprijs inclusief ontbijt. Als het ontbijt exclusief is staat het op de pagina van het hotel vermeld.
10. Zijn belastingen bij de kamerprijs inbegrepen?
Tenzij anders aangegeven, zijn belastingen bij de kamerprijs inbegrepen.
   
Creditcards en betaling
11. Waarom heeft Freebookings.nl mijn creditcardgegevens nodig?
Uw creditcardgegevens worden alleen gebruikt om uw boeking bij het hotel te garanderen voor het geval u niet komt opdagen of te laat annuleert. Dit kan resulteren in een zogenaamde no-show charge (meestal gelijk aan de prijs van één nacht verblijf), te betalen aan het hotel. U vindt de annuleringsvoorwaarden onder de Uniforme Voorwaarden Horeca. Freebookings.nl schrijft geen geld van uw creditcard af. U betaalt uw verblijf zelf bij het hotel.
12. Ik heb geen creditcard. Kan ik toch een kamer boeken?
Ja, dan kunt u een van de andere opties kiezen die het hotel *aanbiedt. ( *mits het hotel andere optie heeft ingevoerd) Dit kan zijn dat u een rekening krijgt via e-mail of dat u een machtiging geeft voor een éénmalige automatische  incasso.
13. Is het veilig mijn creditcardnummer op te geven?
Uw gegevens worden via een beveiligde server (secure server) naar ons verstuurd. Daarbij gebruiken we de meest recente technologie, die al uw persoonlijke- en creditcard gegevens codeert. Op deze manier kunnen uw gegevens niet worden onderschept of gebruikt voor andere doeleinden dan voor uw boeking. De gebruikte coderingsmethode is de 'Secure Socket Layer' (SSL) technologie. We zijn in het bezit van een officieel SSL certificaat uitgegeven door Thawte. Ook zijn al onze servers en netwerken door middel van een firewall beveiligd tegen onbevoegden. Op deze manier kunnen we 100% veiligheid van uw creditcardgegevens garanderen.
14. Hoe betaal ik de hotelrekening?
U betaalt uw hotelrekening zelf bij het hotel met een van de gangbare betalingsmethoden, u vindt de betaalwijzen op de pagina van het hotel.
15. Welke creditcards kan ik gebruiken?
Dit verschilt per hotel en wordt op de hotelpagina aangegeven. Over het algemeen hanteren de hotels VISA, MASTER CARD en AMERICAN EXPRESS; sommige hotels accepteren ook Diners Club, JCB en andere lokale creditcards.
   
Reserveringsproces
16. Hoe lang duurt het voordat Freebookings.nl mijn reservering heeft behandeld?
Wanneer u een reservering heeft gemaakt via de "Boeken" knop krijgt u meteen een bevestigingsmail toegestuurd. Bij gebruik van de "Vraag aan" knop wordt uw aanvraag binnen 24 uur bevestigd, nadat de beschikbaarheid door het hotel is gecontroleerd. Als u geen e-mail ontvangt na het boeken van een hotel, kan het zijn dat uw e-mailbox vol is of u uw e-mailadres verkeerd opgegeven heeft. Wanneer u geen bevestigingsmail ontvangt na het boeken van een hotel, neemt u dan a.u.b. contact op met het betreffende hotel.
17. Kan ik per telefoon of e-mail een kamer boeken?
Ja, u kunt ook per telefoon of e-mail een kamer bij een hotel boeken, maar dan profiteert u niet van mogelijke aanbiedingen en kortingen via Freebookings.nl.
18. Hoe weet ik of mijn boeking is bevestigd?
Zodra u hebt geboekt, ontvangt u een bevestigingsmail met uw referentienummer. Directe boekingen worden meteen bevestigd. Boekingen op aanvraag moeten eerst door het hotel worden geaccepteerd, en worden daarom binnen 24 uur per e-mail bevestigd.
19. Ik heb een hotel geboekt, maar ik heb nog geen bevestigingsmail ontvangen. Wat moet ik doen?
Controleer uw e-mailadres goed wanneer u een hotel boekt . Als u geen e-mail ontvangt na het boeken van een hotel kan het zijn dat uw mailbox vol is, of dat u uw e-mailadres verkeerd heeft opgegeven. Wanneer u toch geen bevestigingsmail heeft ontvangen na het boeken van een hotel neemt u dan a.u.b. contact op met het betreffende hotel.
20. Hoeveel kamers kan ik in één reservering boeken?
Er is geen maximum verbonden aan het aantal te boeken kamers.
   
Hotelinformatie
21. Wat zijn de check-in en check-out tijden van een hotel?
De check-in en check-out tijden verschillen per hotel. U vindt ze op de informatiepagina van het hotel. Wanneer u laat of erg vroeg aankomt, adviseren we u dit aan het hotel door te geven. U kunt dit doen via het "Opmerkingen/Vragen" veld op het reserveringsformulier.
22. Hoe kan ik een vroege check-in of late check-out tijd doorgeven?
We adviseren u contact op te nemen met het hotel.
23. Hoe weet ik of in een hotel huisdieren zijn toegestaan?
Dit staat aangegeven op de hotelpagina.
24. Hoe weet ik of een hotel een bepaalde faciliteit biedt.
U kunt deze informatie vinden op de hotel pagina.
25. Wat moet ik doen als ik een vraag heb over de kamer of het hotel?
Als u tijdens de reservering een vraag hebt adviseren we u via het "Opmerkingen/Vragen" veld op het reserveringsformulier contact op te nemen met het hotel.
   
Annuleren
26. Hoe kan ik mijn boeking annuleren?
Om uw boeking te annuleren kunt u het beste de link in uw bevestigingsmail gebruiken als u een annuleringsverzekering heeft afgesloten. Heeft u geen annuleringsverzekering dan moet u contact opnemen met het hotel. Vervolgens kunt u opnieuw via onze website boeken.
27. Hoe weet ik of mijn boeking is geannuleerd?
Nadat u uw boeking hebt geannuleerd ontvangt u een email waarin uw annulering wordt bevestigd.
28. Welke annuleringsvoorwaarden gelden er?
Freebookings.nl hanteert voor hotel de Uniforme Voorwaarden Horeca. Mocht een hotel andere voorwaarden hebben, dan staan deze aangegeven op de hotelpagina.
   
Algemeen
29. Hoe kan ik opmerkingen of suggesties met betrekking tot de Freebookings.nl website doorgeven?

U kunt uw opmerkingen of suggesties doorgeven via het contactformulier.

30.

   

 

 

31        

Het inloggen wil niet!

Het kan zijn dat uw browser geen cookies accepteert. Dit kunt u als volgt veranderen:
Internet Explorer
Dit kunt u instellen via menu Extra, Internet Opties, tabblad Privacy, knop Websites.
Waar u isahotels.nl moet Toestaan om cookies te gebruiken.

Verlopen pagina? terug knop?
Ja het "Pagina verlopen" probleem kan inderdaad komen door het gebruik van de "Terug" knop.  Als je een pagina opent na dat er informatie wordt "ge-post" (via een invulformulier) dan kan er niet (altijd) zomaar teruggekeerd worden na die pagina, omdat de informatie dan opnieuw zou moeten worden "ge-post" (credit-card informatie ...), en dus geeft de browser een melding dat je bijvoorbeeld op de "vernieuwen" knop moet klikken.
Als de gast op de tabbladen klikt dan zal dit niet gebeuren!

Freebookings.nl voordelen

  • U boekt direct bij het hotel
  • Gegarandeerd lage prijzen
  • Direct bevestigd
  • U betaalt in het hotel of direct met o.a. iDEAL
  • Duizenden tevreden boekers
  • Eenvoudig en snel
  • Altijd korting

Hotel Uitgelicht

Hotel 't Veerhuis
't Veerhuis is een rustig gelegen hotel met sfeervolle en gezellig ingerichte kamers voorzien van douche en/of bad en toilet, k.t.v. telefoon en wekkerradio. Alle kamers hebben prachtig uitzicht op de rivier de Waal. Het in de serre ingerichte restaurant biedt u eveneens een unieke blik op de uiterwaarden en de rivier.

Lees Verder
Hotel 't Veerhuis

Hotel-Top Nederland

SELECT command denied to user 'devsassy'@'localhost' for table 'aanraders'